Perchè e porche muzzicanu i so purcelli ? Chì sò e misure di prevenzione è di cuntrollu ?

Ragiò

1. Stress

Puru sows dopu à anni di domestication, strettamente ligata à l'esseri umani, ma ci sò sempre assai sows cù forti salvatichi, soprattuttu in u prucessu di pruduzzione, da interferenza di rumore esternu, luce forte, scossa è altre stimulazione, u stress hè più grande, fora di sè stessu. -difisa è manghja novi purcelli.

2. Paura è dulore

Certi pigghini nasciti ùn anu micca vistu i porcellini, pensendu chì i porcellini si dannu, anu paura.Quandu vedenu i porcellini, i porchi spessu fighjanu largu è sò pronti à attaccà.Una volta i purcelli avvicinavanu, hè o muzzicatu o muzzicatu. A volte, sumina dystocia, dolore, spessu venti u dulore nantu à i purcelli, cusì muzzicanu i purcelli.

3. I sows sò fami o malnutrition

L'alimentazione à longu andà hè una sola, alimentazione insufficiente, mancanza di prutezione, minerali, vitamini è altri nutrienti, accumpagnata da a fame, chì risultatu in un comportamentu di manghjamentu di sow.

4. I sows sò troppu forti è maternali

I sows anu manghjatu porcellini in una lettiera o porcellini smelly, o inghjustu u vestitu fetale, u fetu abortitu, hà sviluppatu un abitudine di manghjà.

5. Ùn beie acqua à tempu

In u prucessu di a nascita di scrofa, alta tensione, mancanza di respirazione, perdita di l'acqua fetale, risultatu in a sete.Se l'idratazione ùn hè micca puntuale, i sows impacienti, i piglets muzzicani saranu.

2


Tempu di post: Apr-20-2022